Service & Support

Uw gebruikers organisatie staat voor ons altijd centraal, daarom zetten wij hoog in op service. Zodat u ook echt door ons geholpen wordt.

service = bereikbaarheid

Onze service begint bij het bereikbaar zijn. Ook weer zo’n open deur, maar hoeveel bedrijven maken geen gebruik van een telefoondienst, waarbij u vaak doorverbonden wordt en uw probleem herhaaldelijk moet uitleggen of uw vraag weer opnieuw moet stellen?
Als u naar Netdata belt, krijgt u altijd direct één van onze medewerkers aan de lijn, die u in de meeste gevallen direct helpt.

service = persoonlijke aandacht

Niets zo frustrerend dan eerst uw naam en contractnummer te moeten doorgeven aan een medewerker die u nog minutenlang moet bijpraten over uw situatie. Daarom bent u bij ons een naam en weten onze medewerkers precies welke situatie en benadering daarbij hoort.

service = deskundigheid

Onze servicedesk bestaat uit medewerkers die precies weten waar ze over praten. Geen standaard callcenter met mensen die uw vragen niet zelf kunnen beantwoorden, maar betrokken mensen die veel verstand van zaken hebben en u veelal direct kunnen helpen.

service = denken in oplossingen

Als u een probleem heeft, dan gaan wij op zoek naar de oplossing. Zo simpel moet service zijn. Wat er fout is gegaan, waaraan dat ligt of door wie dat komt, zal u toch een zorg zijn? Laat dat onze zorg maar zijn. Zodat u zich kunt richten op datgene waar ú goed in bent.

Weten welke service wij uw organisatie kunnen bieden?

Neem gerust eens contact met ons op!